Digitaal samenwerken via isero.nl, meer dan een webshop

Bestellen via scannen, digitaal facturen verwerken en automatisch voorraad aanvullen? Bedrijfsprocessen kunnen vaak efficiënter door digitaal samen te werken. Dit is niet alleen weggelegd voor de grotere bedrijven. Isero heeft voor al haar klanten digitale diensten, die werkzaamheden ondersteunen, en het samenwerken makkelijker en efficiënter maakt.

Online producten bestellen zonder zoeken met bestellijsten

Wij kunnen voor u bestellijsten maken zodat u snel kunt bestellen zonder te hoeven zoeken naar uw favoriete producten. Uiteraard kunt u ook zelf online bestellijsten samenstellen.

Bestellen met een scanner via telefoon of handscanner

Iedere klant die een account heeft op isero.nl, kan ook met hetzelfde account de app gebruiken. De app heeft 2 scan-mogelijkheden: met de camera van de smartphone of met een laserscanner.

Individuele rechten per besteller

Binnen onze webshop kunnen we een individuele rechten per besteller aanzetten. Een inkoper met gelimiteerde rechten kan bijvoorbeeld wel bestellingen plaatsen maar heeft geen mogelijkheid tot het inzien van inkoopprijzen en orderhistorie. Een inkoper met bijvoorbeeld een budget beperking heeft een ingesteld maximum budget per order en per tijdsperiode, de order boven budget moet dan eerst worden goedgekeurd, alvorens deze geplaatst wordt.

Klant specifiek assortiment

Niet het hele Isero assortiment beschikbaar hebben om te bestellen? Met de klant specifiek assortiment optie is het mogelijk om de beschikbare productgroepen te beperken. Hiervoor zijn diverse mogelijkheden is geheel naar wens in te richten.

Automatisch voorraad magazijn aanvullen

Voor meer grip op voorraad, budget en het beheer van arbeidsmiddelen bieden we diverse digitale oplossingen, zoals het Isero Budget Management Systeem, Isero Tool Management, magazijncontainer en mobiele busbevoorrading.

Facturen en lopende offertes inzien via mijn account optie

Op uw account pagina op isero.nl kunt u overzichtelijk al uw facturen en lopende offertes terugvinden.

Koppeling tussen uw Keep Your Promise account en onze webshop isero.nl

KYP is een online plannings- en communicatieplatform voor de bouw, dat samenwerken met projectpartners en plannen beter en makkelijker maakt. Isero is zo’n bouwpartner die met KYP werkt.

Koppeling tussen uw inkoopsysteem en onze webshop isero.nl

Middels een OCI-koppeling biedt Isero de mogelijkheid tot het maken van een koppeling tussen uw eigen inkoopsoftware – ook wel e-procurement platform genoemd - en onze Isero webshop. Hiermee heeft u altijd de actuele beschikbaarheid en informatie van onze producten inzichtelijk en hoeft u onze artikelen niet los in uw eigen systeem te onderhouden.

Koppeling tussen uw boekhoudsysteem en onze webshop isero.nl

Een complete vertaalslag maken naar digitaal samenwerken? Dan kun je overstappen naar automatische factuurverwerking en/of systeemintegratie met de inkoopsoftware. Zo kunnen we het boekhoudsysteem koppelen aan ons facturatiesysteem. Automatisch worden alle facturen ontvangen en verwerkt. Het voordeel: minder papierwerk en minder fouten. Wil je het gehele inkoopproces efficiënter maken? Dan is volledige systeemintegratie het overwegen waard.

Meer informatie