Veel gestelde vragen

Mijn bestelling

1. Hoe kan ik bestellen via jullie website?

Om van onze webshop gebruik te kunnen maken moet u eerst een online account aanmaken via onze via onze registratiepagina. Bent u al klant bij Isero, Gunters en Meuser of Dirk Stam en dus in bezit van een debiteurnummer, neem dan contact met ons op via een e-mail of via de chat (rechts onderin op deze pagina). Binnen 24 uur maken wij een account voor u aan.

U kunt uw bestellingen 24 uur per dag en 7 dagen per week via onze website plaatsen. Uiteraard bent u ook van harte welkom op onze vestigingen.

Terug naar boven

2. Wat is jullie artikelvoorraad?

Bij elke artikel wordt een voorraadindicator getoond.

 

Groen = artikel is op voorraad
Oranje = artikel is beperkt op voorraad
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad en heeft daarom een langere levertijd.

Terug naar boven

3. Wat is mijn orderstatus?

U kunt de status van uw order online bekijken in uw account of contact opnemen met uw verkoopvestiging.

Terug naar boven

4. Welke betaalmethoden zijn er?

Zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben mét mogelijkheid tot kopen op rekening, ontvangen hun factuur als de bestelling is geleverd. Als uw account net is aangemaakt en nog niet door ons geverifieerd kunt u al wel bestellen, maar nog niet op rekening kopen. Neem hiervoor contact op met onze klantadministratie.
Voor klanten die geen mogelijkheid hebben tot kopen op rekening beiden wij de mogelijkheid om bestellingen te betalen via iDeal.

Terug naar boven

5. Ik heb een vraag over mijn factuur

Voor vragen over uw factuur kunt u een e-mail sturen naar onze financiële administratie, vermeld in deze e-mail minstens de volgende gegevens zodat wij u direct goed kunnen helpen: debiteurnummer, factuurnummer en eventueel uw  telefoonnummer.

Terug naar boven

6. Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Uw order kan alleen aangepast worden door uw dichtstbijzijnde vestiging.

Terug naar boven

7. Ik heb mijn artikel beschadigd ontvangen, wat nu?

Wij vinden dit uiteraard erg vervelend, u kunt contact opnemen met uw verkoopvestiging.

Terug naar boven

Mijn gegevens

8. Hoe wordt ik klant bij Isero?

Maak direct online een account aan en u kunt direct bestellen! Wilt u op rekening bij ons kopen? Neem dan na het aanmaken van uw online account direct contact op met onze klantadministratie of uw dichtstbijzijnde vestiging. Om het proces te versnellen kunt u alvast onze inschrijfformulier invullen.

Terug naar boven

9. Hoe kan ik op rekening kopen bij Isero?

Neem hiervoor contact op met onze klantadministratie of uw dichtstbijzijnde vestiging. Om het proces te versnellen kunt u alvast onze inschrijfformulier invullen.

Terug naar boven

10. Hoe schrijf ik mij in voor jullie e-mailnieuwsbrief?

Vul uw e-mailadres in en klik op aanmelden.


Terug naar boven

11. Hoe schrijf ik mij uit voor jullie e-mailnieuwsbrief?

U kunt zich op elk gewenst moment afmelden voor onze nieuwsbrief door in de nieuwsbrief te klikken op 'afmelden'. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen door een e-mail te sturen onder vermelding van 'Afmelden Nieuwsbrief' met daarin uw contactgegevens vermeld.

Terug naar boven

12. Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor doorgeven het wijzigen, toevoegen of verwijderen van een factuur- en/of afleveradres kunt u een e-mail sturen onze klantadministratie onder vermelding van uw debiteurennummer, uw oude adres en het nieuwe adres.

Terug naar boven

13. Ik wil jullie Voltreffer actiefolder niet meer ontvangen via de post

U kunt hiervoor een e-mail sturen onze klantadministratie onder vermelding van uw debiteurennummer en uw adres.

Terug naar boven

Mijn online account

14. Hoe maak ik een online account aan?

U maakt een online account aan via onze registratiepagina. Bent u al klant bij Isero, Gunters en Meuser of Dirk Stam en dus in bezit van een debiteurnummer, neem dan contact met ons op via een e-mail of via de chat (rechts onderin op deze pagina). Binnen 24 uur maken wij een account voor u aan.

Terug naar boven

15. HOE BEHEER IK MIJN CONTACTPERSONEN IN MIJN ONLINE ACCOUNT?

U kunt niet zelf een contactpersoon toevoegen of verwijderen in uw online account. Stuur hiervoor e-mail of neem contact op met uw vestiging.

Terug naar boven

16. Hoe kan ik een project toevoegen in mijn online account?

U kunt niet zelf een project toevoegen aan uw online account. Stuur hiervoor e-mail  of neem contact op met uw vestiging. U kunt wel het vrije invulveld gebruiken om hier een project in te vullen.

Terug naar boven

17. Ik kan een artikel niet vinden op jullie website

Kunt u uw artikel niet vinden op onze website? Wellicht kunnen wij dit voor u bestellen. Neem hiervoor contact op met uw dichtstbijzijnde vestiging.

Of probeer het volgende:

  • Probeer een andere zoekterm of beperk uw zoekopdracht tot één zoekwoord.
  • Formuleer het woord anders, bijvoorbeeld schroefboormachine in plaats van boorschroefmachine.
  • De zoekbalk geeft suggesties tijdens het typen, probeer zonder ENTER te geven verschillende zoektermen en u ziet of er producten gevonden worden.
  • Blader handmatig door de productcategorieën.

Terug naar boven

18. Ik krijg meer dan honderd resultaten, hoe kan ik mijn product hier tussen vinden?

Maak gebruik van filters zoals Soort product of Merk om uw zoekopdracht te verfijnen. Daarna kunt u eventueel verder verfijnen met de andere filters.

Terug naar boven

Bezorgen

19. Wat zijn jullie bezorgkosten?

Isero B.V. bezorgd voor zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben gratis binnen Nederland tot op de bouwplaats, behalve als er andere afspraken zijn gemaakt.
Wanneer u (nog) geen zakelijke klant van ons bent kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen bij een van onze vestigingen of om uw bestelling te laten bezorgen.

Levering binnen Nederland:
- Bij bestellingen < € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  € 6,95 excl. BTW aan verzendkosten.
- Bij bestellingen > € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  geen verzendkosten. 

Levering buiten Nederland:
- De volledige transportkosten worden aan u doorberekend.

Wilt u meer informatie over onze transportkosten of bezorgmogelijkheden neem dan rechtstreeks contact  met ons op.

Terug naar boven

20. Wat zijn jullie levertijden?

Alle voorraad artikelen die op werkdagen vóór 16:30u zijn besteld, worden de eerst volgende werkdag bij u bezorgd binnen Nederland tot op de bouwplaats.

Groen = artikel is op voorraad, levertijd 1 werkdag 
Oranje = artikel is beperkt op voorraad, levertijd 2 tot 5 werkdagen
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad en heeft daarom een langere levertijd.

Terug naar boven

21. Wie bezorgt mijn bestelling

Uw bestelling wordt bezorgd door onze verkoopvestiging bij u in de buurt.

Terug naar boven

22. Ik was niet aanwezig toen jullie mijn artikelen kwamen bezorgen, wat nu?

Indien uw bestelling is verzonden per post wordt deze de eerstvolgende werkdag weer aangeboden.

Wordt uw bestelling geleverd door onze chauffeur dan neemt hij contact met u op voor een nieuw bezorgmoment.

Terug naar boven

23. Kan ik mijn artikelen retour sturen?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de order, zonder opgave van redenen, maar met voorafgaande kennisgeving aan Isero B.V. te retourneren binnen 14 (veertien) dagen bij al onze vestigingen. Deze termijn gaat in op de dag van levering van uw order.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien het product, de verpakking en alle geleverde toebehoren onbeschadigd retour zijn gezonden en het ordernummer duidelijk is vermeld.

Indien u producten retour stuurt komen de kosten voor terugzending voor uw eigen rekening. Het door u betaalde bedrag voor de retour gestuurde producten zal door Isero B.V. zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de dag waarop de retourzending is ontvangen, aan u worden terug betaald.

Speciaal bestelde producten, op maat gezaagde artikelen en alle overige maatwerk producten kunnen retour gestuurd worden, maar hiervoor wordt het aankoopbedrag niet terug betaald. Isero B.V. kan een retour uitsluiten bij de volgende producten:

- die naar hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de verpakking door u onbruikbaar is gemaakt;
- die geopend c.q. gebuikt zijn;
- die door Isero B.V. tot stand zijn gebracht volgens door u aangeleverde specificatie(s).

Terug naar boven

24. Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

U kunt uw artikelen retour sturen per post naar (portokosten voor eigen rekening):

Isero B.V.
Dirk Verheulweg 3
2742 JR Waddinxveen

Of breng het terug naar uw verkoopvestiging.

Leveren we op uw bouwplaats? Dan kunt u uw artikelen ook meegeven aan de chauffeur van Isero (mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden).

Terug naar boven


Bent u hiermee geholpen? Ga terug naar onze homepage


Indien u toch nog vragen heeft neem dan contact met ons op via één van onderstaande buttons.