Veel gestelde vragen

Mijn bestelling

Hoe kan ik bestellen via jullie website?

Om van onze webshop gebruik te kunnen maken moet u eerst een online account aanmaken via onze via onze registratiepagina. Bent u al klant bij Isero, Gunters en Meuser of Dirk Stam en dus in bezit van een debiteurnummer, neem dan contact met ons op via een e-mail of via de chat (rechts onderin op deze pagina). Binnen 24 uur maken wij een account voor u aan.

U kunt uw bestellingen 24 uur per dag en 7 dagen per week via onze website plaatsen. Uiteraard bent u ook van harte welkom op onze vestigingen.

Terug naar boven

Wat is jullie artikelvoorraad?

Bij elke artikel wordt een voorraadindicator getoond.

 

Groen = artikel is op voorraad
Oranje = artikel is beperkt op voorraad
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad en heeft daarom een langere levertijd.

Terug naar boven

Wat betekent mijn orderstatus?

U kunt de status van uw order online bekijken in uw account of contact opnemen met uw verkoopvestiging.

Uw order kan de volgende status hebben:

Openstaande order:
  • Wij hebben uw order in behandeling. Het kan zijn dat een aantal artikelen reeds geleverd zijn, dit kunt u zien door op het ordernummer te klikken.
Geleverd:
  • Uw order is compleet en wordt zo snel mogelijk naar u verstuurd.
Gefactureerd:
  • U heeft uw order inmiddels ontvangen en de factuur is naar u verstuurd.

Terug naar boven

Welke betaalmethoden zijn er?

Zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben mét mogelijkheid tot kopen op rekening, ontvangen hun factuur als de bestelling is geleverd. Als uw account net is aangemaakt en nog niet door ons geverifieerd kunt u al wel bestellen, maar nog niet op rekening kopen. Neem hiervoor contact op met onze klantadministratie.
Voor klanten die geen mogelijkheid hebben tot kopen op rekening beiden wij de mogelijkheid om bestellingen te betalen via iDeal.

Terug naar boven

Ik heb een vraag over mijn factuur

Voor vragen over uw factuur kunt u een e-mail sturen naar onze financiële administratie, vermeld in deze e-mail minstens de volgende gegevens zodat wij u direct goed kunnen helpen: debiteurnummer, factuurnummer en eventueel uw  telefoonnummer.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Uw order kan alleen aangepast worden door uw dichtstbijzijnde vestiging.

Terug naar boven

Ik heb mijn artikel beschadigd ontvangen, wat nu?

Wij vinden dit uiteraard erg vervelend, u kunt contact opnemen met uw verkoopvestiging.

Terug naar boven

Mijn gegevens

Hoe word ik klant bij Isero?

Maak direct online een account aan en u kunt direct bestellen! Wilt u als bedrijf op rekening bij ons kopen? Klik dan op onderstaande button en doorloop alle stappen.

Ik ben nog geen klant en wil mij inschrijven als klant (zowel vestiging als webshop)


Terug naar boven

kan ik op rekening kopen bij Isero?

Als bedrijf met KvK kunt u na inschrijving bij ons op rekening kopen. Als particulier kunt u alleen bij ons betalen met iDeal (online) of contante betaling/pin in de vestiging.


Terug naar boven

Hoe schrijf ik mij in voor jullie nieuwsbrief?

Vul uw e-mailadres in en klik op aanmelden.

Terug naar boven

Hoe schrijf ik mij uit voor jullie e-mailnieuwsbrief?

U kunt zich op elk gewenst moment afmelden voor onze nieuwsbrief door in de nieuwsbrief te klikken op 'afmelden'. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen door een e-mail te sturen onder vermelding van 'Afmelden Nieuwsbrief' met daarin uw contactgegevens vermeld.

Terug naar boven

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor het doorgeven van het wijzigen, toevoegen of verwijderen van een factuur- en/of afleveradres kunt u een e-mail sturen onze klantadministratie onder vermelding van uw debiteurennummer, uw oude adres en het nieuwe adres.

Terug naar boven

Ik wil jullie Voltreffer actiefolder niet meer ontvangen via de post

U kunt hiervoor een e-mail sturen onze klantadministratie onder vermelding van uw debiteurennummer en uw adres.

Terug naar boven

Mijn online account

Hoe maak ik een online account aan?

U maakt een online account aan via onze registratiepagina. Bent u al klant bij Isero? Dan krijgt u hiervan een melding tijdens uw registratie, wanneer u hier de gevraagde gegevens invult zorgen wij ervoor dat uw online account direct wordt gekoppeld aan uw bestaande gegevens. Dat scheelt weer tijd!

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Ik krijg de melding dat mijn organisatie al bekend is bij het aanmaken van een online account?

Wanneer u bij het aanmaken van een online account de melding krijgt dat uw organisatie al bekend is betekend dit dat uw bedrijf al een online account heeft bij ons. De collega die genoemd wordt in deze melding is de beheerder van dit account. U kunt zich bij hem/haar melden om u te laten toevoegen als gebruiker.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Hoe kan ik een gebruiker toevoegen aan mijn online account?

Een extra gebruiker toevoegen aan uw account kunt u zelf doen via uw online account.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Kan ik per gebruiker van mijn account een bestellimiet instellen?

De beheerder van het online account binnen uw organisatie kan per gebruiker het volgende instellen: limiet per bestelling, wekelijks/maandelijks/kwartaal budget en eventueel wie de bestelling moet goedkeuren (wanneer de besteller over zijn limiet/budget heen gaat).

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Hoe maak ik een bestellijst aan?

Een bestellijst is handig als u regelmatig dezelfde artikelen besteld. U hoeft dan niet steeds opnieuw uw artikelen op te zoeken op onze website, maar bestelt ze snel en gemakkelijk direct vanuit uw bestellijst. Deze bestellijst kunt u ook delen met uw collega’s. Een bestellijst kan op drie manieren aangemaakt worden:
  1. Voeg de artikelen een voor een toe
  2. Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen en voeg ze in een keer toe
  3. Vanuit een reeds geplaatste bestelling

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Hoe stel ik mijn voorkeurs afleveradres in?

Het instellen van een voorkeurs afleveradres zorgt ervoor dat dit adres direct ingevuld staat bij het plaatsen van een bestelling. Dit is handig als u regelmatig voor hetzelfde project een bestelling plaatst.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Hoe voeg ik een nieuw afleveradres toe?

U kunt niet zelf een afleveradres toevoegen in uw online account. Dit wordt uitgevoerd door ons serviceteam. U kunt hiervoor een formulier invullen, uw aanvraag wordt binnen 2 werkdagen verwerkt.
Afleveradres toevoegen
Vragen aan ons serviceteam? Stuur hiervoor een e-mail of neem contact op met uw vestiging.

Terug naar boven

Hoe stel ik een contactpersoon in?

Het instellen van een contactpersoon zorgt ervoor dat u dit niet bij iedere bestelling apart hoeft in te vullen.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

HOE BEHEER IK MIJN CONTACTPERSONEN IN MIJN ONLINE ACCOUNT?

U kunt niet zelf een contactpersoon toevoegen of verwijderen in uw online account. Dit wordt uitgevoerd door ons serviceteam. U kunt hiervoor een formulier invullen, uw aanvraag wordt binnen 2 werkdagen verwerkt.

Contactpersoon toevoegen
Contactpersoon verwijderen

Vragen aan ons serviceteam? Stuur een e-mail of neem contact op met uw vestiging.

Terug naar boven

Hoe stel ik een project (klantobject) in?

Het instellen van een project (klantobject) zorgt ervoor dat u dit niet bij iedere bestelling apart hoeft in te vullen.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Hoe kan ik een project toevoegen in mijn online account?

U kunt niet zelf een klantobject (project) toevoegen in uw online account. Dit wordt uitgevoerd door ons serviceteam. U kunt hiervoor een formulier invullen, uw aanvraag wordt binnen 2 werkdagen verwerkt.
Klantobject (project) toevoegen

Vragen aan ons serviceteam? Stuur een e-mail of neem contact op met uw vestiging.

Terug naar boven

Hoe maak ik een OCI koppeling tussen jullie webshop en mijn systeem?

Via uw online account kunt u zelf een OCI koppeling maken tussen onze webshop en uw ERP of P2P systeem. De OCI koppeling zorgt ervoor dat er voor uw bestelling automatisch een inkooporder wordt aangemaakt in uw eigen systeem.

Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe u dit kunt doen.



Terug naar boven

Ik kan een artikel niet vinden op jullie website

Kunt u uw artikel niet vinden op onze website? Wellicht kunnen wij dit voor u bestellen. Neem hiervoor contact op met uw dichtstbijzijnde vestiging.

Of probeer het volgende:

  • Probeer een andere zoekterm of beperk uw zoekopdracht tot één zoekwoord.
  • Formuleer het woord anders, bijvoorbeeld schroefboormachine in plaats van boorschroefmachine.
  • De zoekbalk geeft suggesties tijdens het typen, probeer zonder ENTER te geven verschillende zoektermen en u ziet of er producten gevonden worden.
  • Blader handmatig door de productcategorieën.

Terug naar boven

Ik krijg meer dan honderd resultaten, hoe kan ik mijn product hier tussen vinden?

Maak gebruik van filters zoals Soort product of Merk om uw zoekopdracht te verfijnen. Daarna kunt u eventueel verder verfijnen met de andere filters.

Terug naar boven

Bezorgen

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Isero B.V. bezorgd voor zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben gratis binnen Nederland tot op de bouwplaats, behalve als er andere afspraken zijn gemaakt.
Wanneer u (nog) geen zakelijke klant van ons bent kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen bij een van onze vestigingen of om uw bestelling te laten bezorgen.

Levering binnen Nederland:
- Bij bestellingen < € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  € 6,95 excl. BTW aan verzendkosten.
- Bij bestellingen > € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  geen verzendkosten. 

Levering buiten Nederland:
- De volledige transportkosten worden aan u doorberekend.

Wilt u meer informatie over onze transportkosten of bezorgmogelijkheden neem dan rechtstreeks contact  met ons op.

Terug naar boven

Wat zijn jullie levertijden?

Alle voorraad artikelen die op werkdagen vóór 16:00u zijn besteld, worden de eerst volgende werkdag bij u bezorgd binnen Nederland tot op de bouwplaats.

Groen = artikel is op voorraad, levertijd 1 werkdag 
Oranje = artikel is beperkt op voorraad, levertijd 2 tot 5 werkdagen
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad en heeft daarom een langere levertijd.

Terug naar boven

Wie bezorgt mijn bestelling

Uw bestelling wordt bezorgd door onze verkoopvestiging bij u in de buurt.

Terug naar boven

Ik was niet aanwezig toen jullie mijn artikelen kwamen bezorgen, wat nu?

Indien uw bestelling is verzonden per post wordt deze de eerstvolgende werkdag weer aangeboden.

Wordt uw bestelling geleverd door onze chauffeur dan neemt hij contact met u op voor een nieuw bezorgmoment.

Terug naar boven

Kan ik mijn artikelen retour sturen?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de order, zonder opgave van redenen, maar met voorafgaande kennisgeving aan Isero B.V. te retourneren binnen 14 (veertien) dagen bij al onze vestigingen. Deze termijn gaat in op de dag van levering van uw order.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien het product, de verpakking en alle geleverde toebehoren onbeschadigd retour zijn gezonden en het ordernummer duidelijk is vermeld.

Indien u producten retour stuurt komen de kosten voor terugzending voor uw eigen rekening. Het door u betaalde bedrag voor de retour gestuurde producten zal door Isero B.V. zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de dag waarop de retourzending is ontvangen, aan u worden terug betaald.

Speciaal bestelde producten, op maat gezaagde artikelen en alle overige maatwerk producten kunnen retour gestuurd worden, maar hiervoor wordt het aankoopbedrag niet terug betaald. Isero B.V. kan een retour uitsluiten bij de volgende producten:

- die naar hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de verpakking door u onbruikbaar is gemaakt;
- die geopend c.q. gebuikt zijn;
- die door Isero B.V. tot stand zijn gebracht volgens door u aangeleverde specificatie(s).

Terug naar boven

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

U kunt uw artikelen retour sturen per post naar (portokosten voor eigen rekening):

Isero B.V.
Dirk Verheulweg 3
2742 JR Waddinxveen

Of breng het terug naar uw verkoopvestiging.

Leveren we op uw bouwplaats? Dan kunt u uw artikelen ook meegeven aan de chauffeur van Isero (mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden).

Terug naar boven

Heb ik garantie op mijn bestelde artikel?

Isero B.V. verstrekt op alle aangeschafte artikelen in ieder geval 12 maanden garantie. U kunt geen beroep doen op een garantie indien: 

  • Het gebrek, geheel of gedeeltelijk, het gevolg is van ongewoon, oneigenlijk, onoordeelkundig of onzorgvuldig gebruik.
  • Het gebrek, geheel of gedeeltelijk, het gevolg is van normale slijtage of niet of onjuist uitgevoerd onderhoud.
  • Het gebrek, geheel of gedeeltelijk, het gevolg is van installatie, montage, wijziging en/of reparatie door uzelf of door derden.
  • Het geleverde artikel gewijzigd, aangepast, gebruikt of verwerkt is.
  • Het geleverde artikel aan een derde is overgedragen.
  • Isero B.V. het geleverde artikel geheel of gedeeltelijk van derden heeft verkregen en Isero B.V. zelf bij deze derde geen aanspraak kan maken op vergoeding uit hoofde van een garantie.
  • Isero B.V. bij de vervaardiging van het geleverde artikel grondstoffen en dergelijke op aanwijzing van de wederpartij heeft gebruikt.
  • Het gebrek een vrij kleine afwijking is in kwaliteit, afwerking, afmeting, samenstelling en dergelijke, welke in de branche niet ongebruikelijk is of als het gebrek technisch gezien niet te voorkomen was.
  • De wederpartij niet al zijn verplichtingen uit de overeenkomst tijdig en correct jegens Isero B.V. is nagekomen.
Zie hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden.

Registreren voor verlengde fabrieksgarantie

Bij een aantal fabrikanten dient u uw product te registreren om in aanmerking te komen voor de verlengde fabrieksgarantie. Let op! De meeste fabrikanten hanteren een bepaalde termijn na aankoop van uw product voor het registreren. Registreer uw artikel daarom op tijd.

Terug naar boven

Repareren en keuren jullie ook gereedschap?

Uw (elektrisch) gereedschap laten wij graag voor u repareren en keuren. U brengt uw (elektrisch) gereedschap bij een van onze vestigingen aan de balie en wij bezorgen ze weer bij u op locatie.

Wanneer wij uw (elektrisch) gereedschap gaan repareren zijn daaraan echter altijd kosten verbonden:

  • Indien de kosten van reparatie minder zijn dan 55% van de huidige nieuwwaarde dan gebeurt reparatie altijd zonder voorafgaande prijsopgave.
  • Wanneer u besluit uw (elektrische) gereedschap niet te laten repareren worden de kosten van vracht en uurloon aan u doorberekend. Deze kosten zijn:

    € 17,50 excl. BTW > Niet gerepareerd (elektrisch) gereedschap wordt vernietigd. 
    € 25,00 excl. BTW > Niet gerepareerd (elektrisch) gereedschap retour klant.
    Bij aankoop van een nieuwe machine neemt de vestiging waar u de reparatie heeft ingeleverd deze kosten voor zijn rekening.
  • Als een reparatie na 6 maanden niet is afgehaald, kan deze verkocht worden, de netto opbrengst gaat naar een goed doel.
  • Alle reparaties aan elektrisch gereedschap zijn volgens NEN 3140 ‘Bedrijfsvoering van elektrische installaties -Laagspanning'.

Heeft u meerdere machine die u jaarlijks wilt laten keuren, onderhouden en repareren? Dan is het Isero Tool Management (ITM) interessant  voor u.

 

Terug naar boven


Bent u hiermee geholpen? Ga terug naar onze homepage


Indien u toch nog vragen heeft neem dan contact met ons op via één van onderstaande buttons.