
Digitaal samenwerken: meer tijd om de klus te klaren
Sneller bestellen, automatisch facturen verwerken en altijd voldoende op voorraad? Uw bedrijfsprocessen kunnen vaak efficiënter door digitaal samen te werken. Toch is digitaal samenwerken voor veel klanten nog onbekend. Collega Maurice de Visser vertelt u meer.
Maurice: “Veel van onze klanten zijn gewend om spullen te halen in de vestiging of telefonisch te bestellen. En facturen worden vaak handmatig gecontroleerd en betaald. Terwijl veel handelingen efficiënter kunnen door automatiseren. Dat is ook mogelijk bij voorraad- en budgetbeheersing.”
Gemak op alle niveaus
Digitaal samenwerken kan op alle niveaus. Maurice: “Dat begint al bij onze website en app. Met één druk op de knop kunnen klanten bestellen en laten bezorgen. Ook is het mogelijk om facturen digitaal te ontvangen. En grotere bedrijven kunnen zelfs onze webshop – met specifieke voorkeuren – integreren in hun bestaande intranet en (boekhoud)systemen.”
1. Efficiënter werken voor iedereen
Digitaal samenwerken is niet alleen weggelegd voor de grotere bouw- en installatiebedrijven. Zzp’ers kunnen alleen al met het gebruik van de smartphone tijd besparen. Terwijl u op locatie bent, bestelt u gemakkelijk online producten en via WhatsApp kunt u advies krijgen. Stuur een bericht (eventueel met foto) en wij geven u de oplossing. En facturen? Die sturen we gewoon per e-mail. Zo zorgt u ervoor dat de stapels papier thuis of op kantoor steeds kleiner worden.
Maurice: “Onze klanten merken dat online bestellen leidt tot efficiënter werken. Dit kan via de website of via onze app. Zo hoeven vakmensen niet meer voor elk kleinigheidje naar de vestiging te rijden. Online bestellen en laten bezorgen is vaak sneller. Daarbij kunnen veel gebruikte producten worden opgeslagen en geeft het inzicht in de orderhistorie.”
2. Meer grip op uw voorraad, budget en machinepark
Voor meer grip op uw voorraad, budget en machinepark gaan we een stap verder en bieden we complete digitale oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan een door ons ingericht magazijn op locatie. Maurice: “Samen bepalen we welke producten in welke hoeveelheden aanwezig moeten zijn. Door gebruik te maken van een barcodescanner of de scanfunctie in onze app, wordt de voorraad automatisch bijgehouden en aangevuld. Zo grijpen medewerkers nooit meer mis.”
Of wilt u uw werkkleding, pbm’s en gereedschap overzichtelijk in een persoonlijke webshop? En tegelijkertijd kritisch omgaan met het budget en de tijd? Dan is het Isero Budget Management Systeem (IBMS) iets voor u. Deze is in te richten met een budget en assortiment per medewerker en functie, waarna eenvoudig wordt besteld en direct inzicht in het verbruik ontstaat.
En voor een beheersbaar machinepark is Isero Tool Management (ITM) een handige oplossing. Hierbij worden alle machines voorzien van een unieke barcode en gekoppeld aan een locatie of medewerker. Wij nemen vervolgens de jaarlijkse keuring, het onderhoud en de reparaties van uw machines en arbeidsmiddelen volledig uit handen. Alle systemen bieden ook rapportagemogelijkheden.
3. Systeemintegratie: geen papierstromen meer
Wilt u een complete vertaalslag maken naar digitaal samenwerken? Dan kunt u overstappen naar automatische factuurverwerking en/of systeemintegratie met uw inkoopsoftware. Zo kunnen we uw boekhoudsysteem koppelen aan ons facturatiesysteem. U ontvangt en verwerkt automatisch alle facturen. Uw voordeel: minder papierwerk en fouten.
Wilt u het gehele inkoopproces efficiënter inrichten? In de meeste gevallen is volledige systeemintegratie mogelijk. Wij werken met diverse open standaarden als XML-bestandsformaten, OCI-koppelingen en platformen als Ketenstandaard Bouw en Installatie (voorheen Sales in de bouw) en 2BA. Uw bestaande ERP-systemen of andere (inkoop)software worden gekoppeld met onze diensten. Voor u verandert er niets: u blijft werken in uw vertrouwde systemen, met alle functies van onze webshop.
Hoe pakken we dit aan? Maurice legt uit: “Het vertrekpunt bij systeemintegratie is altijd de situatie en wens van de klant. Op basis van de aanwezige systemen, onderzoeken onze ICT’ers hoe we koppelingen kunnen maken. Daar rolt een oplossing op maat uit, zonder dat de klant op andere systemen hoeft over te stappen.”
Vraag naar de mogelijkheden
Bent u benieuwd wat digitaal samenwerken kan betekenen voor uw bedrijf? Onze accountmanagers vertellen u graag meer in een vrijblijvend gesprek. U krijgt altijd een advies op maat, zodat u digitaal kunt meegroeien in uw eigen tempo.
Neem contact op met een vestiging bij u in de buurt.
Terug naar nieuws
Maurice: “Veel van onze klanten zijn gewend om spullen te halen in de vestiging of telefonisch te bestellen. En facturen worden vaak handmatig gecontroleerd en betaald. Terwijl veel handelingen efficiënter kunnen door automatiseren. Dat is ook mogelijk bij voorraad- en budgetbeheersing.”
Gemak op alle niveaus
Digitaal samenwerken kan op alle niveaus. Maurice: “Dat begint al bij onze website en app. Met één druk op de knop kunnen klanten bestellen en laten bezorgen. Ook is het mogelijk om facturen digitaal te ontvangen. En grotere bedrijven kunnen zelfs onze webshop – met specifieke voorkeuren – integreren in hun bestaande intranet en (boekhoud)systemen.”
1. Efficiënter werken voor iedereen
Digitaal samenwerken is niet alleen weggelegd voor de grotere bouw- en installatiebedrijven. Zzp’ers kunnen alleen al met het gebruik van de smartphone tijd besparen. Terwijl u op locatie bent, bestelt u gemakkelijk online producten en via WhatsApp kunt u advies krijgen. Stuur een bericht (eventueel met foto) en wij geven u de oplossing. En facturen? Die sturen we gewoon per e-mail. Zo zorgt u ervoor dat de stapels papier thuis of op kantoor steeds kleiner worden.
Maurice: “Onze klanten merken dat online bestellen leidt tot efficiënter werken. Dit kan via de website of via onze app. Zo hoeven vakmensen niet meer voor elk kleinigheidje naar de vestiging te rijden. Online bestellen en laten bezorgen is vaak sneller. Daarbij kunnen veel gebruikte producten worden opgeslagen en geeft het inzicht in de orderhistorie.”
2. Meer grip op uw voorraad, budget en machinepark
Voor meer grip op uw voorraad, budget en machinepark gaan we een stap verder en bieden we complete digitale oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan een door ons ingericht magazijn op locatie. Maurice: “Samen bepalen we welke producten in welke hoeveelheden aanwezig moeten zijn. Door gebruik te maken van een barcodescanner of de scanfunctie in onze app, wordt de voorraad automatisch bijgehouden en aangevuld. Zo grijpen medewerkers nooit meer mis.”
Of wilt u uw werkkleding, pbm’s en gereedschap overzichtelijk in een persoonlijke webshop? En tegelijkertijd kritisch omgaan met het budget en de tijd? Dan is het Isero Budget Management Systeem (IBMS) iets voor u. Deze is in te richten met een budget en assortiment per medewerker en functie, waarna eenvoudig wordt besteld en direct inzicht in het verbruik ontstaat.
En voor een beheersbaar machinepark is Isero Tool Management (ITM) een handige oplossing. Hierbij worden alle machines voorzien van een unieke barcode en gekoppeld aan een locatie of medewerker. Wij nemen vervolgens de jaarlijkse keuring, het onderhoud en de reparaties van uw machines en arbeidsmiddelen volledig uit handen. Alle systemen bieden ook rapportagemogelijkheden.
3. Systeemintegratie: geen papierstromen meer
Wilt u een complete vertaalslag maken naar digitaal samenwerken? Dan kunt u overstappen naar automatische factuurverwerking en/of systeemintegratie met uw inkoopsoftware. Zo kunnen we uw boekhoudsysteem koppelen aan ons facturatiesysteem. U ontvangt en verwerkt automatisch alle facturen. Uw voordeel: minder papierwerk en fouten.
Wilt u het gehele inkoopproces efficiënter inrichten? In de meeste gevallen is volledige systeemintegratie mogelijk. Wij werken met diverse open standaarden als XML-bestandsformaten, OCI-koppelingen en platformen als Ketenstandaard Bouw en Installatie (voorheen Sales in de bouw) en 2BA. Uw bestaande ERP-systemen of andere (inkoop)software worden gekoppeld met onze diensten. Voor u verandert er niets: u blijft werken in uw vertrouwde systemen, met alle functies van onze webshop.
Hoe pakken we dit aan? Maurice legt uit: “Het vertrekpunt bij systeemintegratie is altijd de situatie en wens van de klant. Op basis van de aanwezige systemen, onderzoeken onze ICT’ers hoe we koppelingen kunnen maken. Daar rolt een oplossing op maat uit, zonder dat de klant op andere systemen hoeft over te stappen.”
Vraag naar de mogelijkheden
Bent u benieuwd wat digitaal samenwerken kan betekenen voor uw bedrijf? Onze accountmanagers vertellen u graag meer in een vrijblijvend gesprek. U krijgt altijd een advies op maat, zodat u digitaal kunt meegroeien in uw eigen tempo.
Neem contact op met een vestiging bij u in de buurt.
Terug naar nieuws

