Isero zet drie goede doelen uit Waddinxveen in het zonnetje

Isero B.V. heeft drie lokale goede doelen in Waddinxveen en omgeving een cheque overhandigd om hen te steunen bij hun bijzondere werkzaamheden: Care for family, Hospice Waddinxveen en Stichting Dada.

Donaties vanwege nieuw hoofdkantoor

Afgelopen zomer heeft Isero haar nieuwe hoofdkantoor en distributiecentrum in Waddinxveen betrokken. Bij de opening van het pand zijn relaties gevraagd om geen cadeaus te geven maar geld te doneren aan één van de drie gekozen goede doelen. Vanuit Isero werd het bedrag aangevuld en zo konden er drie cheques elk ter waarde van € 3.000,- overhandigd worden.

De drie gekozen goede doelen zijn:

• Care for family, voedselbank in Waddinxveen
  • Hospice Waddinxveen
  • Stichting Dada, zorg voor een goede kinderzorg in Moordrecht

Lokale betrokkenheid

“We vinden het belangrijk om betrokken te zijn bij de lokale gemeenschap, zeker als je je als bedrijf nieuw vestigt . In Woerden was er altijd veel lokale binding. Vandaar dat wij het een logische stap vonden om bij de opening van het nieuwe distributiecentrum onze leveranciers en partners te vragen een bijdrage te doen voor de door ons geselecteerde lokale doelen in plaats van kado’s, flessen wijn en bloemen. Vanuit Isero hebben we het bedrag verder aangevuld om zo een mooie donatie te kunnen doen voor drie lokaal gevestigde goede doelen ” aldus Bert Bunschoten, Directeur Isero

Care for family

De stichting Care for Family in Waddinxveen biedt praktische hulp aan (kansarme) gezinnen en personen die om wat voor reden dan ook in de (financiële) problemen zijn geraakt. Door hen te helpen krijgen zij meer zin in het leven, hoop voor de toekomst en de kracht om daaraan te bouwen. Naast het uitdelen van voedseltassen, zijn er 2 kapsters die 1x per maand een dagdeel aanwezig zijn om ook voor het uiterlijk een extraatje te bieden. De cheque werd door Bert Bunschoten overhandig aan Suzanne Hetyey, voorzitter Care for Family

Hospice Waddinxveen

Hospice Waddinxveen biedt een thuis voor mensen met een levensverwachting van minder dan drie maanden. Mensen die ondanks de hulp van mantelzorgers niet thuis kunnen blijven. Het is een rustige, warme omgeving waar gasten de vrijheid hebben om hun leven tot op het laatst te leven op hun eigen manier, (bijna) net als thuis. Naast 4 bedden in Waddinxveen, zijn er ook vrijwilligers en coördinatoren aanwezig om waar nodig de gewenste ondersteuning te geven in thuis situaties. Het bestuur van Hospice Waddinxveen, Gert Breteler, penningmeester, Leo van der Meulen, voorzichter, Quirien Groenendijk, algemeen lid, kreeg de cheque van Bert Bunschoten overhandigd.

Stichting DaDa

Stichting DaDa zet zich primair in voor een betere zorg voor kinderen in ziekenhuizen en medische instellingen in Nederland door het realiseren van projecten die niet vanuit de normale middelen van het ziekenhuis of de gezondheidszorg gefinancierd kunnen worden. Eén van de focuspunten is nu het opzetten van het Dada hotel bij het brandwondencentrum in het Maasstad ziekenhuis zodat ouders en broers of zussen dichtbij kunnen blijven.

De cheque werd door Bert Bunschoten overhandig aan Annemarie Blok –Zantingh, office manager en André van Duivenbode, voorzitter St. Dada.